מסקרה מומלצת - כל המסקרות הכי מומלצות

מחפשת ממסקרה מומלצת? הגעת למקום הנכון.

מחפשת מסקרה מומלצת – שהכי תתאים לך, ושתעזור לך להשיג את התוצאות האהובות עלייך? ניסית כבר כל מיני מסקרות, ומאף אחת מהן לא היית מרוצה? חולמת על ריסים ארוכות ומדהימות יותר מאי פעם? קראי את המאמר הבא וגלי כל מה שרצית לדעת על המסקרות הכי מומלצות שניתן למצוא בישראל ובחו”ל. כולל באיזה שלב ולאיזה מטרה כדאי להשתמש בכל מסקרה. ואחרי שתקראי את הסקירה – בטוח תדעי מה המסקרה הבאה שאת רוצה לקנות.

אני משתמשת במסקרות על בסיס קבוע כבר שנים. ומסיימת אחת בערך תוך חודש, שזה מהר יחסית. ככה שיצא לי להשתמש בלא מעט מסקרות. ויצא לי לנסות כל מיני סוגים ומותגים. ואם יש משהו שאני חייבת לסקור זה מסקרות. אז במאמר זה אסקור את המסקרות הכי מומלצות לדעתי. כולל המלצות לאיזה מטרה או באיזה שלב להשתמש בהן, וטיפים נוספים לבחירת המסקרות שהכי יתאימו לך.

מסקרה מומלצת

מסקרה מומלצת - סקירת המסקרות הכי מומלצות

מסקרה של Pupa

מחיר: בין 20 ל-30 ש”ח.

האמת שבפעם הראשונה שהשתמשתי במסקרה הזו הופתעתי מהמידה שבה הייתי מרוצה ממנה. כלומר, היא הייתה טובה יותר ממה שציפיתי. הריסים שלי לא בעלות צורה כזאת מושלמת לכשעצמן. ככה שאני מעדיפה מסקרות שמפרידות את הריסים היטב ומצליחות להדגיש אותן אחת אחת ולא כגושים. המסקרה הזאת אמנם דיי זולה, אבל בכל זאת המסקרה הזו פשוט מעולה. ומגיע לה לפתוח את הסקירה הזו בכבוד!

אני משתמשת בה לפעמים כבסיס הראשוני, והיא בהחלט טובה! והיא טובה גם לבסיס ראשוני שנועד למריחת החומר והפרדת הריסים, וגם לבסיס שני או שלישי שנועד להעצמת הריסים והדגשתן עוד יותר. החיסרון היחיד שאני מוצאת בה כמסקרה לשלב הראשוני של צביעת הריסים הוא שה’פינים’ במברשת שלה ארוכים מדי לטעמי, ולא צפופים מספיק.

אז אם את מחפשת מסקרה שמפרידה היטב את הריסים והקריטריון הכי חשוב עבורך הוא המחיר – זו המסקרה שהכי מתאימה לך. אבל אם את מחפשת מסקרה מפרידה איכותית יותר – לדעתי מדובר במסקרה הבאה שאסקור.

מסקרה של פופה

מסקרה טלסקופיק של לוראל

מחיר: 60 ש”ח ולכל הפחות 30 ש”ח במבצע ממה שנתקלתי בו. אפשר גם למצוא אותה לפעמים ב-25 ש”ח בערך בחנויות בחו”ל ששולחות לישראל.

כאמור, זו המסקרה המועדפת עליי בתור הבסיס הראשוני להדגשת הריסים. היא מגיעה בעיצוב זהוב או שחור, אך מדובר באותו מוצר (בשני המקרים המסקרה היא שחורה).

המסקרה הזו מפרידה היטב כל ריס וריס בדיוק כמו שאני אוהבת! עם המסקרה הזאת את יכולה בקלות לעצב את הריסים כמו שאת רוצה כי המברשת מאוד דקה והפינים שלה מאוד קטנים וצפופים, עם רווחים מיניאטוריים ביניהם. בנוסף, המברשת היא גמישה ורב תכליתית. ולכן היא מאפשרת להניח בנוחות מסקרה גם על הריסים התחתונות וגם באזורים פחות נגישים כמו קצוות העין.

החיסרון היחיד של המסקרה הזו שאני מצליחה לחשוב עליו – הוא שאולי היא לא תתאים למי שהריסים שלה כבר מופרדות וארוכות כשלעצמן. אבל אין ספק שמסקרה טלסקופיק של לוראל היא המסקרה המובילה והמומלצת ביותר לדעתי.

מסקרה מפרידה של לוראל

מסקרות מומלצות - המשך

מסקרה מאריכה של לוראל

מחיר: 55-85 ש”ח. האמת שלא ראיתי אותה בחנויות ביוטי מחו”ל, אבל אני מניחה שאפשר למצוא אותה שם יותר בזול.

המסקרה הזו מזכירה את המסקרה הקודמת. וגם היא מאריכה את הריסים בצורה מעולה ומפרידה את הריסים היטב. אבל כמו שאת יכולה לראות, למברשת של המסקרה הזו יש סיבים פחות צפופים מעט, וקצת יותר ארוכים, מהמסקרה הקודמת. בכל מקרה, לדעתי המסקרה הקודמת עדיפה לשם הפרדת הריסים והארכתן. ועבורי הקודמת גם נוחה יותר, בעיקר כי יש לה מברשת גמישה ורב תכליתית ייחודית. (והקודמת גם זולה יותר, אז מה טוב? 😊). אבל אין ספק שהמסקרה הזו נמצאת כנראה במקום השני, או השלישי (אחרי זו של פופה) לשם הפרדת הריסים.

מסקרה מעבה של לוראל

מחיר: כ-40 עד 50 ש”ח. (אפשר אולי למצוא אותה בכ-25 ש”ח לכל הפחות בחנויות בחו”ל ששולחות לארץ).

את המסקרה הזו קניתי בדיוטי-פרי, לפני שהכרתי אותה. ולצערי, קניתי ממנה כ-6 יחידות בזמנו. עם כל האהבה שלי למותג Loreal, אני חייבת לציין שאת המסקרה הזו של המותג פחות אהבתי.
הסיבים במברשת שלה אינם מפרידים את הריסים כמו במסקרות הקודמות שהצגתי. לכן השתמשתי בה עבור שלב 2 של צביעת הריסים. לאחר שלב 1 של הפרדת הריסים (ע”י מסקרות אחרות) – הייתי נוהגת להשתמש בה עבור עיבוי הריסים והדגשתן. ועדיין, המברשת הזאת תמיד הדביקה לי את הריסים לגושים ולא נהניתי מהתוצאה כשהשתמשתי במסקרה הזאת.
לכן, אני לא ממש ממליצה עליה. יש המון מסקרות אחרות – של לוראל ושל מותגים אחרים – שהן פשוט הרבה יותר טובות מהמסקרה הזו. כמו למשל 3 המסקרות הקודמות שהצגתי. ככה שכיום אני לא רואה שום סיבה להוציא עליה 40-60 ש”ח.

מסקרה לוראל סגול

מסקרה מעבה נוספת של לוראל

מחיר: 30-45 ש”ח. (אפשר למצוא את המוצר בכ-20 ש”ח לכל הפחות בחנויות מחו”ל לדעתי).

גם במסקרה הזו הייתי נוהגת להשתמש עבור שלב 2 בצביעת הריסים – שלב עיבוי הריסים, לאחר הפרדתן.
המסקרה הזו לטעמי טובה מהמסקרה הקודמת, כי אמנם הסיבים במברשת ארוכים ועבים אך הם צפופים פחות מהסיבים במסקרה הקודמת. כנראה מהסיבה זו המסקרה הזו לא הדביקה לי את הריסים. המסקרה מצליחה לעבות את הריסים, תוך שמירה על הפרדתן – ככה שהתוצאה המתקבלת היא מעולה.
מבחינת הפרדת הריסים, עבורי המסקרה הזו לא הפרידה אותן אלא רק עיבתה אותן. אבל יחסית למחיר שלה, שהוא די זול לעומת המסקרות האחרות, זה לא רע בכלל.

מסקרה שחורה קלאסית של לוראל - מעבה

מסקרה שקופה פריימר לריסים

מחיר: כ-35 ש”ח.

אם הריסים שלך לא ארוכות או לא בולטות מספיק, גם אחרי שאת שמה מסקרה – את יכולה לנסות להשתמש במסקרה פריימר. מדובר למעשה במסקרה שקופה לריסים שתורמת להארכת הריסים והדגשתן. כך שאחרי שתשימי עליה מסקרה שחורה, התוצאה המתקבלת תהיה בולטת ומורגשת יותר מאשר ללא מסקרת הפריימר. המסקרה הזו תכין את הריסים למסקרה השחורה, וזה תורם למראה של ריסים הרבה יותר ארוכות ומודגשות. מהניסיון שלי, שכבה עכבת מהמסקרה השקופה הזו, ייבוש של חצי דקה, ואז שימוש במסקרה שחורה מפרידה (כמו אחת מאלו שהוצגו קודם והמלצתי עליהן לשם כך) – יוצר תוצאה מהפנטת של ריסים ארוכות ומדהימות! רק אל תשכחי לחכות כחצי דקה בין לבין.

המסקרה הזו כמעט לא מוצעת בארץ ממה שראיתי. אבל למזלנו היא נמכרת ב-Iherb ב-34 שקלים בלבד. קישור למסקרה ב-IHERB. 

מסקרה שקופה פריימר לריסים

מסקרה Million Lashes של לוראל

מחיר: כ- 55 עד 80 ש”ח.

זו אחת מהמסקרות המעבות האהובות עליי, ואני מתכננת להמשיך ולרכוש אותה בקביעות.
היא מעבה את הריסים וגם תורמת להפרדתן. המסקרה כלל לא מדביקה את הריסים לגושים.
אחד היתרונות הבולטים של המסקרה הוא כמובן המברשת רבת-השימושים שלה. למברשת יש מצד אחד סיבים קצרצרים ומצד שני סיבים ארוכים. כך בעצם המברשת יכולה גם לשמש לשם הפרדת הריסים, וגם לשם עיבויין והגדלת נפחן של הריסים.
לא סתם זו אחת מהמסקרות בסדרת Million Lashes של לוראל – לדעתי המסקרה לגמרי עומדת בהבטחה הגלומה בשמה. אמנם אני מעדיפה להשתמש לפניה במסקרה שמפרידה בין הריסים יותר בקלות, אבל אם את לא אובססיבית להפרדת הריסים אחד אחד כמוני, אז המסקרה הזו לגמרי תוכל להספיק לך לכל שלבי צביעת הריסים.

מסקרה מעבה ירוקה לוראל

מסקרה מעבה לוראל

מחיר: 55 עד 80 ש”ח.

אם הייתי מחפשת מסקרה שהיא גם מאריכה את הריסים ומפרידה אותן וגם מעבה אותן בבת אחת – הייתי הולכת על המסקרה הזאת.
הסיבים של המברשת שלה ארוכים, מופרדים זה מזה ולא עבים מדי כשלעצמם. ככה שסיבי המברשת אינם גורמים להדבקת הריסים לגושים אלא תורמים להפרדתן זה מזה, תוך עיבויין.
נכון המסקרה לא זולה יחסית למסקרות האחרות של לוראל, אך המחיר שלה גם לא רחוק בכלל משאר המסקרות. ככה שאם את מחפשת מסקרה שיש בה את הכל (מאריכה, מפרידה, מעבה) – הייתי ממליצה על המסקרה הזו.

מכיוון שגם במסקרה הקודמת גלומות כל התכונות הללו (להאריך את הריסים, להפריד אותן ולעבות אותן) – הבחירה לדעתי צריכה להיעשות לפי ניסיון אישי והתחברות אישית למסקרה. ניתן לבחור גם לפי סוג המברשת השונה. במסקרה הקודמת המברשת מעוגלת יותר ובאופן אישי לי זה נראה עדיף. אך יש כאלו שיעדיפו מברשת ישרה כמו במסקרה הזו.

מסקרה לוראל סגולה מעבה ומאריכה

מסקרה מעבה

מחיר: 55-80 ש”ח.
כנראה שאחרי שנים של התנסות חיובית במוצרים של לוראל, ומכיוון שאני כל כך אוהבת את המותג הזה – אז קצת קשה לי להגיד דברים רעים על מוצרים של המותג.
אבל אני חייבת לציין, שהמסקרה הזו של לוראל – היא פשוט זוועה לדעתי. לפי סוג המברשת אתן כבר יכולות להבין שמדובר במסקרה שאמורה לעבות את הריסים. אבל, מה שגיליתי על בשרי – או יותר נכון על ריסיי – הוא שמסקרה עם מברשת כזו יודעת רק להפוך את הריסים לגוש שחור אחד ענק ודביק.
היום, אחרי המיני-התמחות שלי במסקרות, אני יודעת לומר שהדבקת הריסים הנוראית הזו קוראת בגלל שסיבי המברשת צפופים כל כך, ללא שום הפרדה ביניהם. זה אשכרה כמו ‘בלוק’ שחור אחד ענק, וכך גם נראות הריסים שלך לאחר מכן. התוצאה של שימוש במסקרה הזו הייתה פשוט מגעילה על הריסים שלי, ואני לא יודעת אם יש עוד מה להוסיף. כמובן, שלעולם לא ארכוש את המסקרה הזו שוב, ואני בטח לא ממליצה לכן להוציא עליה כסף.

מסקרה שחורה מעבה זוועה של לוראל

עד כאן לפוסט זה על מסקרה מומלצת – מקווה שעזרתי לך למצוא את המסקרה הכי טובה והכי מתאימה עבורך 🙂

ואם את כבר כאן, אולי תתעייני גם בפוסטים הבאים:

איפור מעושן – איך לעשות את זה נכון?
ליידי מייקאפ – הכירי את האתר הכי שווה לקניית איפור.
איפור עיניים – המדריכים שילמדו אותך איך לאפר את העיניים.
קונסילר – כל מה שחשוב לדעת על שימוש בקונסילר.
איך לשים סומק נכון?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים נוספים שאולי תאהבי ...

רוצה ללמוד איך ליצור סטוריז מושלמים לאינסטגרם?

קורס עיצוב סטוריז באינסטגרם

תזיני את המייל שלך וקבלי קורס עיצוב סטוריז לאינסטגרם בחינם!