רעיונות למתנות לאישה

בפוסט זה תמצאי 8 רעיונות למתנות לאישה.

מחפשת מתנה לחברה טובה, לאמא או לאחות? או אולי בכלל מתנה לעצמך? האם את מעוניינת במתנה לאישה לאירוע כמו יום הולדת, גיוס לצבא, סיום תואר, או קבלת קידום? בכל מקרה, הגעת למקום הנכון. בפוסט זה נבין מה כדאי לקנות לחברה או איזה מתנה כדאי להביא לאמא ליום ההולדת, ע”י סקירת 8 רעיונות למתנות לאישה.

רעיונות למתנות לאישה

רעיונות למתנות לאישה

1. מוצרי איפור

כמעט כל אישה אוהבת להתאפר. גם אם לא באופן יומיומי וכבד, כולנו כמעט מתאפרות לאירועים ושמות איפור בפורים. וכל אחת מאיתנו יכולה למצוא שימוש לליפסטיק, לפודרה או לקונסילר. ולכן מדובר במתנה שימושית שבנות רבות ירצו לקבל.

2. מוצרי טיפוח

כמעט כולנו גם משתמשות במוצרי טיפוח. בין אם מדובר בסרום או בקרם לשיער או לעור הפנים, או בסבוני פיליניג. מדובר במתנה שימושית ונשית שכמעט כל אחת תאהב. בסופו של דבר, כולנו רוצות להקפיד על ניקוי יסודי של העור, ואם אפשר גם על שמירה על עור צעיר וחלק מקמטים.

3. בגדים

כולנו גם מכורות לאופנה או לשופינג. רובנו מאוד אוהבות לקבל מתנות כמו שמלות, חולצות, חצאיות או גינסים. מדובר אפילו אולי על המתנה המומלצת ביותר לאישה. כי מי לא תשמח לקבל שמלה או ג’ינס של המותג האהוב עליה? הבעיה היחידה כאן היא האפשרות לטעות במידה. ולכן אם את קונה בגד למישהי כמתנה, העדיפי לבקש פתק החלפה למקרה הצורך.

4. תכשיטים ואקססוריז

מי לא אוהבת טבעות, שרשראות או עגילים? נכון, יש כאלו שאוהבות תכשיטים יותר, ויש כאלו שפחות. ועדיין, כמעט לכל אחת מאיתנו יש תכשיטים שקיבלנו במתנה ושאנחנו מעריכות אותם. כמו עגילים שקיבלנו במתנה מסבתא, שרשרת מאמא או מחברה, או תכשיטים שבן הזוג קנה לנו. ומכאן שמדובר במתנה יפה ומעולה, שאי אפשר לטעות איתה. ואם רוצים מתנה אישית יותר – תמיד אפשר לבחור בתכשיט עם חריטת שם.

רעיונות למתנות לחברה או לאמא

רעיונות למתנות לנשים - המשך

5. פריטים לעיצוב הבית

מי לא אוהבת לקבל פריטים מהממים לעיצוב הבית כמתנה? כמעט אף אחת. כולנו אוהבת לעצב את הבית ליצירת אווירה נעימה, חמימה וביתית. ולכן כולנו גם נשמח לקבל בדרך כלל עציץ חמוד, פסל מגניב ומהמם, מפה לשולחן או כריות חמודות לסלון.

6. שעון

כמעט כולנו מתות על שעונים. בין אם אנחנו מעדיפות שעונים של מייקל קורס, של גס, או של דונה קארן – לא נתנגד לעוד שעון לאוסף. החיסרון היחיד הוא שלרוב מדובר במתנה שיכולה להיות יקרה יחסית – בעיקר אם הולכים על מותגים.

7. סידור בת ישראל

מחפשת מתנה מושלמת למישהי ששומרת מצוות או שקרובה לדת ונוהגת להתפלל? סידור בת ישראל הוא המתנה המושלמת בשבילך. הסידורים מותאמים לנשים ומגיעים בצבעים מהממים כמו לבן או ורוד. ברוב החנויות אפשר גם להוסיף חריטה שהופכת את המתנה לאישית ולמרגשת יותר.

8. גיפט קארד

מפחדת לקנות או להכין מתנה שלא תיקלע לטעם של מקבלת המתנה? את יכולה תמיד להביא לה גיפט קארד. וכך במקום להסתבך בבחירת המתנה ולהתסכן בכך שמקבלת המתנה לא תאהב את המתנה – את מאפשרת למקבלת המתנה לבחור את המתנה הספציפית בעצמה, על ידי הכסף שהטענת לה בגיפט קארד. עם המתנה הזו בטוח אי אפשר לטעות. פשוט רכשי גיפט קארד לחנות האהובה של אמא, האחות או הבסטי – ושמחי אותן במתנה שלך.


יש לך רעיונות נוספים למתנות לנשים? שתפי אותנו בתגובות 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים נוספים שאולי תאהבי ...

רוצה ללמוד איך ליצור סטוריז מושלמים לאינסטגרם?

קורס עיצוב סטוריז באינסטגרם

תזיני את המייל שלך וקבלי קורס עיצוב סטוריז לאינסטגרם בחינם!