קונסילר מומלץ - המדריך המלא לבחירת קונסילר ולשימוש בו

רוצה לדעת מה זה קונסילר, איזה סוגים קיימים, איך לבחור את הגוון והמרקם שמתאים לך, או איך להשתמש בקונסילר? הגעת למקום הנכון. להלן המדריך המלא לשימוש בקונסילרים ולבחירת קונסילרים מומלצים.

קונסילר, בשונה ממוצרי איפור כמו מייק אפ, מסקרה או אודם, הוא מוצר איפור מבלבל. מעטות יודעות למה באמת הוא נועד, ואיך לבחור אותו ולהשתמש בו נכון בהתאם לעור ולצרכים שלהן. וחבל, כי הקונסילרים דווקא יכולים להיות מאוד שימושיים. ולכן, כדאי שנלמד איך לבחור קונסילר מומלץ ואיך להשתמש במוצר בצורה נכונה. אבל ראשית, כדאי שנבין יותר טוב מהו בכלל קונסילר.

מה זה קונסילר?

הקונסילר הוא מוצר איפור שנועד לטישטוש כהויות מתחת לעיניים, אדמומיות או כתמי פיגמנטציה. הוא מתאים לשימוש נקודתי באזורים שונים בפנים לשם טשטוש כל מיני פגמים. למשל, אפשר להסתיר באמצעותו חצ’קונים אדומים וסוררים או אפילו ציסטות בולטות בפנים. באופן כללי, אפשר לומר שהמטרה של הקונסילר היא להקנות גוון עור אחיד יותר ולטשטש פגמים.

אילו סוגי קונסילרים קיימים?

אחרי שהבנו מה זה קונסילר, נרצה להבין איזה סוגים קיימים. אז ככה… יש שני סוגים עיקריים של קונסילרים:
1. קונסילר בגוון טבעי – שיכול לעזור לנו להסתיר ולטשטש חצ’קונים או פגמים אחרים, כמו עיגולים שחורים מתחת לעיניים. בנוסף, מוצר זה יעיל גם ליצירת בסיס לאיפור וליצירת הארות.
2. קונסילרים לתיקון – אלו קונסילרים המגיעים בגוון צבעוני, והם נועדו לתיקון פגמים כמו חצ’קונים אדומים למשל.

כעת, אחרי שהבנו מהם קונסילרים ואיזה סוגים קיימים, נרצה לדעת איך לבחור קונסילר מומלץ שיתאים לעור שלנו (מבחינת הגוון והמרקם). וכמובן – נרצה ללמוד איך בכלל משתמשים בו.

איך לבחור קונסילר נכון

איך לבחור קונסילר מומלץ שמתאים עבורך

בחירת הגוון 

בחירת גוון הקונסילר היא חשובה וצריכה להיות מדוייקת ומתאימה לגוון עורך, אם את רוצה שהאיפור שלך ייראה טבעי.
* אם את קונה קונסילר טבעי, בחרי בקונסילר שבהיר בחצי גוון מגוון העור שלך.
* אם יש לך כהויות מתחת לעיניים, נסי למרוח קונסילרים בגוון שהוא מעט כתמתם – זה יכול לעזור לטשטוש הכהויות.
* קונסילרים בהירים או כהים במיוחד יכולים לשמש ליצירת הארות והצללות לפנים.

בחירת המרקם והסוג

בחנויות תוכלי למצוא כל מיני סוגים של קונסילרים, המגיעים בצורות ובמרקמים שונים. כמו קונסילר נוזלי או קרמי, קונסילרים מסוג סטיק, או מסוג טוש, או אולי בכלל כאלה המגיעים בצנצנת. הקונסילרים גם מגיעים ברמות כיסוי שונות, החל מכיסוי קל ועד כיסוי מלא. רוצה להבין איך תדעי מה מתאים לך? אז ככה…

קונסילרים לאזור מתחת לעיניים
אם את מחפשת קונסילר לאזור מתחת לעיניים – בחרי בקונסילרים קלילים, “מיימיים” ורוויים בלחות. קונסילרים כאלו פחות ידגישו את הקמטים מתחת לעיניים, והם מתאימים יותר לאזורים עדינים מעין אלה. בנוסף, אם תרצי כיסוי מלא יותר, תוכלי “לבנות” אותו על ידי כמה שכבות. כמו כן, לנשים בעלות עור בוגר וקמטים מתחת לעיניים, או עם נטייה לכהויות – כדאי לבחור בקונסילרים עם מרכיבים לשגרת אנטי-אייג’ינג. כמו חומצה היאלורונית שתמלא את הקמטים ותטשטש אותם, ו-ויטמין סי שעוזר למראה עור צעיר יותר.

קונסילרים להסתרת פצעונים
ואילו אם את מחפשת קונסילרים להסתרת פצעונים או צלקות בפנים – עלייך לבחור בקונסילר מוצק ועבה יותר. יש לציין שכיום לא משווקים הרבה קונסילרים כאלו. וזאת כי רוב הנשים מעדיפות להסתיר צלקות או חצ’קונים עם המייק אפ. ולא עם קונסילר, אשר קשה יותר להטמיע ולמזג את הגוון ואת המרקם שלו עם הגוון והמרקם של המייק אפ.
מהניסיון האישי שלי, קונסילרים להסתרת פצעונים יכולים להיות מעולים להסתרת חצ’קונים אדומים או ציסטות בולטות על גבי הפנים. אבל, חשוב לבחור רק בקונסילרים ייעודיים, שבאמת מתאימים למטרה הזו. אם את מחפשת כזה – אני ממליצה לך אך ורק על Concealer Pomade מסדרת INFABILLIBLE של לוראל. אני ממש הייתי מודהמת מהתוצאות שהוא עזר לי להשיג.

קונסילר לעור בוגר

בחירת קונסילרים מומלצים בצורה נכונה - המשך

איך לבחור קורקטורים

הזכרתי קודם שחוץ מקונסילרים רגילים בגוון טבעי, יש גם קונסילרים מתקני גוון (שנקראים גם קורקטורים). אלו הם למעשה קונסילרים בגוונים צבעוניים, שנועדו לשם יצירת גוון עור אחיד יותר. הם יכולים לשמש לכל מיני מטרות, כמו הסתרת כתמי פיגמנטציה או תיקון עור אדמומי.

איך בוחרים קורקטורים?
* סובלת מכהויות בעיניים? בחרי בגוון כתמתם שזה גוון קונסילר מומלץ לכהויות. אם יש לך שקיות מתחת לעיניים או גוון עור כחלכחל באזור זה, אשר שונה מהגוון בשאר הפנים, אז הגוון הכתום יעזור לך לטשטש זאת.
* רוצה לתקן אדמומיות בפנים או להסתיר פצעונים אדומים ובולטים? בחרי בקונסילרים בצבע ירוק. הם מאזנים את הצבע האדום של העור ומטשטשים את האדמומיות.
* אם יש לך עור מעט צהבהב – השתמשי בקונסילר סגלגל.

טיפים נוספים למציאת קונסילרים מומלצים – אונליין או בכלל

1. מותג נחשב
העדיפי לרכוש מוצר של מותג איפור שאת כבר מכירה, סומכת עליו ואוהבת אותו.

2. גוון שאת מכירה
ההמלצה היא לקנות גוונים שאת כבר מכירה ושכבר יצא לך להשתמש בהם. במיוחד אם את קונה קונסילרים אונליין ולא יכולה לראות את הצבע ולנסות אותו בפועל לפני הרכישה. כך תוכלי להיות בטוחה שתקבלי מוצר בצבע שמתאים לצבע העור שלך, ושלא תתחרטי על הרכישה.

3. חנות שמאפשרת החזרות
בין אם את קונה קונסילר לרכישה אונליין או שאת קונה בחנות פיזית, תמיד תעדיפי לקנות מרשתות שמאפשרות לך תנאי החזרה והחלפה נוחים ונגישים.

4. מחיר
עוד פרמטר שכדאי לקחת בחשבון בעת בחירת קונסילרים או מוצרי איפור בכלל זה את המחיר.

קונסילר לעיגולים שחורים מתחת לעיניים

קונסילר מומלץ

רוצה לדעת איזה קונסילר מומלץ? רוצה למצוא את המוצר שהכי יתאים לך? להלן סקירה של 10 קונסילרים מומלצים במיוחד:

INSTANT ANTI AGE ERASER

קונסילר מייבלין - INSTANT ANTI AGE

הקונסילר של מייבלין מסדרת INSTANT ANTI AGE ERASER הוא קונסילר מומלץ מאוד לדעתי. הוא קליל ולא כבד מדי – בדיוק כמו שמצופה מקונסילר. הוא עמיד, שזה מאוד חשוב, והוא מגיע בהמון גוונים וצבעים, שזה חשוב לא פחות. והספוגית שמגיעה איתו ממש נוחה לשימוש. והכי חשוב – מדובר בקונסילר זול ומשתלם מאוד לרכישה, גם אם קונים מהארץ.

מחיר: 45 ש”ח בסופר פארם.

קונסילר לוראל

קונסילר מומלץ - לוראל אינפליבל

אני מאוד אוהבת גם את הקונסילר של לוראל מסדרת אינליפל (INPALLIBLA). גם הוא מגיע בהמון גוונים וצבעים, ואני חושבת שהמברשת שלו ממש נוחה לשימוש. הכיסוי הוא עדין ואפשר לבנות אותו, והחומר נשאר עמיד לאורך זמן.

מחיר: 68 ש”ח בסופר פארם.

קונסילר קליניק

לוראל טרו מאץ'

קונסילר נוסף של לוראל שאני מאוד אוהבת זה הקונסילר מסדרת TRUE MATCH של המותג. הקונסילר גם הוא עדין ולדעתי זה קונסילר מומלץ לכהויות ולהסתרת פגמים קטנים בעור. בנוסף הוא לא מדגיש את הקמטים לרעה, אלא הוא תורם למראה של עור מוצק ואחיד יותר, שזה הכי חשוב למוצר הזה.

מחיר: 68 ש”ח בסופר פארם.

קליניק

קליניק EVEN BETTER

הקונסילר של קליניק מסדרת EVEN BETTER הוא קונסילר יקר למדי. ולכן אותו עוד לא יצא לי לקנות או לנסות. אבל ראיתי שבסדרה יש גם קונסילר טיפולי, עם ויטמין C, קפאין וחומצה היאלורונית – וזה בהחלט עשה לי חשק להתנסות במוצר בהמשך, כשאמצא את המוצר במחיר זול יותר או בהנחה.

מחיר: 139 ש”ח בסופר פארם.

קונסילרים מומלצים

קונסילר מומלץ של מייבלין פיט מי

אני חייבת לציין שאני מתה על כל המוצרים מסדרת Fit Me של מייבלין – גם על המייק אפ, גם על הפודרה וגם על הקונסילר. הקונסילר קליל ומעולה, מגיע בכמה גוונים, עושה את העבודה והוא זול משמעותית מהמתחרים ונגיש לכל כיס. כך שאין ספק שמדובר בקונסילר מומלץ למדי.

מחיר: 45 ש”ח בסופר פארם.

קונסילר מומלץ

קונסילר מומלץ - קונסילר סטיק של סופט טאץ'

הקונסילר של סופט טאץ’ מסדרת STAY הוא קונסילר סטיק שאני מאוד אהבתי. הוא עמיד, נמרח טוב על העור, ומקנה לעור גוון אחיד יותר. והוא גם זול יחסית. החיסרון היחיד הוא שהמוצר מגיע בגוון אחד בלבד, וזה מקשה משמעותית על ההתאמה לסוגי עור שונים.

מחיר: 50 ש”ח בסופר פארם.

קליניק AIRBRUSH

קליניק AIRBRUSH

קונסילר קליניק AIRBRUSH מגיע עם מברשת המזכירה מכחול, והמחיר שלו ממש לא זול (יצא חרוז :). כדי להוציא את הצבע יש לסובב את הפקק מאחור. אני פחות מתחברת לקונסילרים עם מברשות כאלה, כי הם פחות נוחים לי. אבל יש לציין שלא ניסיתי את המוצר הספציפי הזה.

מחיר: 119 ש”ח בסופר פארם.

קונסילר מומלץ לעור בוגר

קונסילר מומלץ - של קרליין

אם את מחפשת קונסילר מומלץ לעור בוגר – אולי תרצי לנסות את הקונסילר של קרליין לטשטוש קמטים. הקונסילר לא יקר, וגם הוא מגיע עם מברשת המזכירה מכחול. לדעתי האישית המברשות הללו מקשות על מריחת חומר אחידה, אך יש שימצאו את המברשת הזו נוחה יותר. בכל מקרה, גם את המוצר הספציפי הזה עוד לא יצא לי לנסות. חיסרון פוטנציאלי נוסף (חוץ מסוג המברשת), הוא שהמוצר מגיע ב-2 גוונים בלבד, ולכן ייתכן שהוא פחות יתאים לנשים רבות. אבל אם אחד הגוונים מתאים לך, המוצר זול יחסית, כך ששוה להתנסות בו אם את מחפשת קונסילר לעור בוגר.

מחיר: 55 ש”ח בסופר פארם.

פלטת קונסילרים

פלטת קונסילרים של קרליין

לקרליין יש גם פלטת קונסילרים עם 6 סוגי קונסילר – שבה דווקא כן יצא לי להתנסות (בשונה מהמוצר הקודם למשל). ולדעתי מדובר בקונסילר מומלץ לנערות ולמי שמחפשת קונסילר ירוק או צהוב לטשטוש אדמומיות על העור או עיגולים שחורים מתחת לעיניים.

מחיר: 70 ש”ח בסופר פארם.

קונסילר מומלץ

רבלון קונסילר מומלץ

הקונסילר של רבלון מסדרת CANDID הוא קונסילר מומלץ מאוד לדעתי. אמנם הוא מגיע ב-2 גוונים בלבד, אבל הוא מעניק כיסוי עדין ומושלם, והוא לא יקר. בנוסף, הוא עמיד ואפשר למצוא אותו ממש בזול באתרים מחו”ל.

מחיר: 50 ש”ח בסופר פארם.

איך להשתמש בקונסילר

רוצה לדעת איך משתמשים בקונסילרים בצורה נכונה? בדיוק על כך נדבר כעת.

באיזה שלב להשתמש בקונסילר – לפני או אחרי המייקאפ? 

יש נשים שמורחות קונסילר מתחת למייק אפ, ויש כאלה שמורחות אותו דווקא לאחר השימוש במייק אפ. אך יש אופציה נוספת והיא שימוש בקונסילר במקום מייק אפ.
הרי ודאי שמת לב לכך שהמייק אפ, שהוא “כבד”, סמיך ובעל כיסוי עבה יותר מהקונסילר, יכול להדגיש את הקמטוטים באזור העיניים. אז במידה ויש לך כבר קמט או כמה קמטים בולטים יחסית מתחת לעיניים, כדאי לך להשתמש בקונסילר ללא מייק אפ כלל באזורים שמתחת לעיניים. על שאר הפנים שימי מייק אפ כרגיל, ומזגי בין השניים. זיכרי שהקונסילרים הם רוויים יותר בלחות, דקים ובעלי כיסוי עדין יותר. ולכן, אם יש לך כבר כמה קמטוטים מתחת לעיניים, רצוי שתשמשי באזור העיניים בקונסילר בלבד.
על שאר הפנים את יכולה להשתמש בקונסילר מעל המייק אפ, במידת הצורך.

איך להניח ולמרוח את הקונסילר בצורה נכונה

קודם כל, תשימי מעט מהחומר מתחת לעיניים, באופן אלכסוני, ובצורה מפוזרת על ידי כמה נקודות קטנות של החומר. התחילי למרוח את הקונסילר מהחלק הפנימי (באזור האף), וטשטשי כלפי מטה והחוצה (לכיוון האוזניים).

טיפ – אל תשכחי מהעפעפיים: בשביל שהמראה הסופי יהיה טבעי יותר, תשימי מהקונסילר גם בחלק העליון והפנימי של העיניים (איפה שהחיבור של האף והעיניים). וטשטשי החוצה, לכיוון האוזניים, כך שהחומר יפוזר באופן שווה על כל העפעפיים העליונות. במידה ועשית זאת, זה יוכל לשמש אותך גם כפריימר מעולה לצלליות.

הארות: אם את רוצה לחטב את הפנים, תוכלי לשים קצת מהקונסילר לאורך האף, ובמרכז הסנטר או המצח.

בעלות עור בוגר: הקפידו על מריחת הקונסילר מפנים העין החוצה ורצוי מעט כלפי מעלה. וזאת כדי למנוע מחדירת הקונסילר אל בין הקמטים או את צניחת העפעפיים,  וכדי למלא את הקמטים מבלי להדגישם.

איך למרוח – עם מברשת, עם ספוגית או עם הידיים? כל השיטות הללו יתאימו וכולן נפוצות. כל אחת מעדיפה משהו אחר שיותר נוח לה. לדעתי, זה בסדר לעשות זאת עם ידיים נקיות. אבל לגמרי עדיף עם מברשת או ספוגית ייעודית. וזאת כדי לקבל תוצאות טובות ומדויקות יותר. באופן כללי, אם את שמה מתחת לעיניים – כנראה יהיה לך נוח יותר עם ספוגית איפור. ואם את רוצה להסתיר חצ’קון או לתקן פגם נקודתי, לדעתי יהיה לך הרבה יותר נוח להשיג תוצאה מדויקת עם מברשת מתאימה.

טשטוש שקיות מתחת לעיניים עם קונסילרים

איך להשתמש בקונסילר – המשך

מעולה גם להארות

גם אם אין לך כהויות או שקיות מתחת לעיניים, את עדיין יכולה למצוא שימוש בקונסילרים. למשל, את יכולה להוסיף קונסילר עם מרקם דק לשגרת האיפור בשביל להאיר איזורים ספציפיים בפנייך. כמו העפעפיים שמתחת לגבות, מעל עצם הגבה, מעל עצמות הלחיים, או מעל השפה. קונסילר להארות לרוב ייקרא גם היילייטר או טוש הארה, והוא יגיע בגוונים בהירים ומאירים, ובמרקם עדין ושימרי, כמו של היילייטרים.

תיקוני איפור 

הקונסילרים שמגיעים בגוון טבעי שימושיים במיוחד לשם תיקון האיפור במידה והוא נמרח או יצא מהגבולות. האייליינר שלך נמרח? האודם חרג מגבולות השפתיים? או שאולי הצללית יצאה יותר מדי מזווית העיניים החיצוניות? בכל מקרה, קונסילר הוא המוצר המושלם לתיקוני איפור, במיוחד אם את כבר מחוץ לבית.

עד כאן לפוסט זה – מקווה שנהנת ולמדת ממנו.

רוצה לשתף אותנו בקונסילרים מומלצים שניסית או בטיפים לשימוש במוצר? כתבי לנו בתגובות.

ואם את כבר כאן, אולי תתענייני גם בפוסטים הבאים:

ליידי מייק אפ – אתר האיפור הכי זול
איך להגדיל את השפתיים עם איפור

איך להתאפר לעבודה
טיפוח פנים – כל מה שחשוב לדעת
איך להעלים קמטים
מייק אפ מומלץ
איך לאפר את העיניים
איך לשים סומק נכון
מסקרה מומלצת
סקירת פודרות מומלצות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים נוספים שאולי תאהבי ...

רוצה ללמוד איך ליצור סטוריז מושלמים לאינסטגרם?

קורס עיצוב סטוריז באינסטגרם

תזיני את המייל שלך וקבלי קורס עיצוב סטוריז לאינסטגרם בחינם!