אודם מומלץ - שפתון עמיד מומלץ

מחפשת אודם מומלץ או שפתונים מומלצים שהם עמידים ואיכותיים? הגעת למקום הנכון.

כשאני מתאפרת, אני תמיד מרגישה כאילו עד שאני לא שמה שפתון – האיפור לא גמור ומושלם. ואכן, בכל מדריך איפור פנים, נראה שימוש באודם או שפתון. וזאת שכן ללא האודם, הפנים נראות חיוורות יותר, וזה מרגיש ש”משהו חסר”. לעומת זאת, עם האודם, הפנים ישר נראות יפות יותר, והשפתיים נראות בולטות, משורטטות ומושכות יותר. הבעיה, שאם בוחרים באודם לא איכותי, הוא יכול “לרדת” מהר מאוד. ולכן, נעדיף להשתמש בשפתון עמיד. השאלה, איך מוצאים שפתון עמיד מומלץ? אז אם גם את מחפשת אודם מומלץ – תשמחי לשמוע שבפוסט זה תמצאי סקירה של 10 ליפגלוסים וליפסטיקים מומלצים. אז… שנתחיל?

אודם מומלץ

שפתונים מומלצים

מחפשת שפתונים מומלצים או אודם מומלץ? הנה סקירה של 10 האודמים והשפתונים המוכרות והנמכרים ביותר:

אודם מומלץ

HYDRA EXTREME MATTE של מייבלין

מחפשת אודם זול ואיכותי? אם ככה את חייבת להכיר את האודם הזה. האודם מגיע ב-7 גוונים, והוא בסגנון מט. האודם מאוד עמיד, והוא של מותג מייבלין שאני אוהבת. כך שלדעתי בהחלט מדובר בשפתון מומלץ, שנמכר במחיר נגיש.

מחיר מלא בסופר פארם: 30 ש”ח.

שפתון מומלץ

SUPERSTAY של מייבלין

שפתון SUPERSTAY של מייבלין הוא שפתון עם 2 מוצרים ב-1. מדובר בגלוס עם צבע, כאשר מהצד השני יש גלוס שקוף לשלב השני, שגורם לצבע להיות עמיד יותר. אני מאוד אוהבת את השפתון הזה. כך שאם את מחפשת ליפגלוס עמיד מומלץ – לדעתי בהחלט כדאי לך לנסות את המוצר, שמגיע ביותר מ-20 גוונים!

מחיר מלא בסופר פארם: 42 ש”ח.

שפתון מנפח שפתיים

KISS PLUMPING של רבלון

אודם KISS PLUMPING של רבלון הוא למעשה שפתון מנפח שפתיים. אם כי שימי לב שהוא לא באמת מנפח כל כך את השפתיים. אבל כן מדובר באודם מאוד עמיד ומומלץ, של מותג רבלון הנהדר והאיכותי. והשפתון מגיע ביותר מ-10 גוונים. כך שאם את מחפשת שפתונים מומלצים ולא יקרים, בהחלט כדאי לך לנסות את השפתון הזה.

מחיר מלא בסופר פארם: 39.90 ש”ח.

אודם עמיד של רבלון

אודם עמיד של רבלון

גם האודם מסדרת SUPER LUSTROUS של רבלון, הוא אודם עמיד מומלץ. החיסרון היחיד הוא שהאודם מגיע ב-6 גוונים בלבד, שזה יכול להיות מעט מדי למי שמחפשת אודם בגוונים ייחודיים או מיוחדים.

מחיר מלא בסופר פארם: 49.90 ש”ח.

אודם מט קרליין

COLOR CODE של קרליין

עוד אודם עמיד מומלץ הוא אודם COLOR CODE של מותג קרליין (careline) האהוב והאיכותי. האודם מגיע ביותר מ-15 גוונים, שזה יתרון, והוא גם איכותי ועמיד, שזה חשוב מאוד.

מחיר מלא בסופר פארם: 59.90 ש”ח.

שפתון עמיד לוראל

BRILLIANT SIGNATURE של לוראל

אם את מחפשת שפתונים מומלצים, כדאי לך לנסות את השפתון הזה של לוראל פריז. מדובר בשפתון עמיד מומלץ ביותר, כי הוא מאוד איכותי. החסרון היחיד הוא שהשפתון מגיע ב-5 גוונים בלבד.

מחיר מלא בסופר פארם: 62 ש”ח.

אודם עמיד מאק

שפתון עמיד של MAC

אם את חובבת איפור, את ודאי כבר מכירה את המותג של MAC. ואולי גם את, כמו הרבה מאפרות ומתאפרות אחרות, אוהבת את המותג הזה, כי הוא נחשב למותג איכותי. אז הנה אודם של מאק, אשר כמו שאר מוצרי החברה, הוא עמיד ואיכותי למדי. האודם מגיע ביותר מ-10 גוונים.

מחיר מלא בסופר פארם: 50 ש”ח.

אודם אדום

KISS LOVER STYLE של טוני-מולי

עוד שפתון מומלץ הוא שפתון KISS LOVER STYLE של חברת טוני-מולי (TONYMOLY) הפופולארית. גם שפתון זה איכותי ועמיד. רק חבל שהוא מגיע רק בגוון אחד בלבד.

מחיר מלא בסופר פארם: 59.90 ש”ח.

אודם מומלץ

COLOR RICHE של לוראל

אודם עמיד מומלץ נוסף הוא האודם של לוראל שנקרא COLOR RICHE. האודם מגיע ב-6 גוונים, והוא בסגנון מט (לא מבריק). האודם מאוד עמיד, והוא של מותג מאוד איכותי. ולכן זה שפתון מומלץ במיוחד.

מחיר מלא בסופר פארם: 57 ש”ח.

שפתון מומלץ

שפתון עמיד של פופה

שפתון PETALIPS של פופה הוא שפתון עמיד מומלץ נוסף, שהוא האחרון שאסקור. השפתון הוא למעשה אודם מט שמגיע בכמה גוונים. השפתון קטיפתי ואיכותי, והוא של מותג PUPA, שנחשב למותג איפור טוב ופופולארי. ולכן מדובר באודם מומלץ בהחלט.

מחיר מלא בסופר פארם: 59 ש”ח.

עד כאן לפוסט זה על שפתונים מומלצים – מקווה שעזרתי לך למצוא אודם מומלץ שהוא עמיד ואיכותי 🙂

* התמונות בפוסט זה נלקחו מאתר סופר פארם. הפוסט אינו ממומן.

ואם את כבר כאן, אולי תתענייני גם במאמרים הבאים:

פודרה מומלצת.
ליידי מייקאפ – אתר איפור זול.
מייקאפ מומלץ.
איפור עיניים – איך עושים את זה נכון?
מחליקי שיער מומלצים.
איך שמים טינט.
מסקרה טלסקופיקמסקרה מומלצת.
איך להגדיל את השפתיים באופן טבעי.
קונסילר מומלץ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים נוספים שאולי תאהבי ...

רוצה ללמוד איך ליצור סטוריז מושלמים לאינסטגרם?

קורס עיצוב סטוריז באינסטגרם

תזיני את המייל שלך וקבלי קורס עיצוב סטוריז לאינסטגרם בחינם!