איך לארגן את הזמן בצורה נכונה

בואי ללמוד איך לארגן את הזמן שלך בצורה הנכונה והיעילה ביותר

רוצה לדעת איך לארגן את הזמן שלך בצורה נכונה יותר? הזמן ביממה אף פעם לא מספיק לך לביצוע כל המטלות שלך?
את אף פעם לא זוכרת את המשימות שלך ולא מספיקה לבצע אותן בזמן? הגעת למקום הנכון.

הפוסט הבא ילמד אותך כל מה שאת צריכה לדעת כדי להיות פחות שכחנית ויותר אחראית ויעילה בעבודתך. בנוסף, נבין מה אפשר לעשות כדי להספיק לבצע את המטלות שלנו בזמן. וכמובן – נלמד איך לארגן את החיים וגם איך לארגן את היומן.

רוצה לדעת איך לארגן את הזמן בצורה נכונה יותר ואיך לגרום לעבודתך להיות יעילה יותר? המשיכי לקרוא את הפוסט על איך לארגן את היום.

איך לארגן את הזמן

איך לארגן את הזמן בצורה נכונה יותר?

נהלי יומן משימות יומי ועקבי אחר משימותייך היומיות

אחת הדרכים הכי טובות כדי לארגן את הזמן בצורה יעילה יותר היא באמצעות ניהול יומן משימות יומי. כשיש לך יומן שאת כותבת בו מדי יום, יש לך שליטה מלאה יותר על העבודה שלך. בנוסף, רצוי שתכתבי בכל תחילת יום מה המשימות שלך. כך את יכולה לדעת מהן המשימות היומיות שלך, ולעקוב אחר מידת עמידתך בהן לקראת סופו של היום. בדקי בכל יום כמה משימות הספקת, ואילו נותרו לך למחר. איך לארגן את היומן ביעילות? השתמשי במדבקות, במרקרים ובאמצעים אחרים שיאפשרו לך להבליט את המשימות שלך.

כל יום תבצעי כמה משימות מהיומן

רוצה לדעת איך לארגן את היום שלך בחוכמה ובאופן יעיל יותר? כדי שתרגישי שאת מנצלת את הימים שלך כמו שצריך, חשוב שכל יום תצליחי למלא לפחות כמה מהמשימות היומיות שלך. ככל שתמלאי יותר משימות ביום, כך יישארו לך פחות “חובות” לימים הבאים. לכן נסי למלא מדי יום את כל משימותייך או לכל הפחות כמעט את כולן. ואם תצליחי לסיים את כל מטלותייך, התחילי אפילו מעט מהמשימות של מחר. כך למחרת תוכלי להיות שלווה יותר והיום שלך יהיה פחות לחוץ.

תפסיקי לדחות דברים

קל לדחות את המשימות שלך למחר, כי את עייפה או אין לך כוח לעשות אותן. או כי יש מבצעים סופר שווים בחנויות האונליין… לא משנה מה הסיבה, לדחות דברים זה גרוע במיוחד. ולכן, אם את חוטאת בדחיית המשימות שלך מפעם לפעם, נסי כל הזמן לעבוד על זה ולהפסיק לדחות דברים. הרי ברור שהרבה יותר כיף כשאין עלייך לחץ. אף אחת לא אוהבת להתחיל ללמוד למבחן באוניברסיטה שבוע לפני שהוא מתקיים. ובסוף להיכשל כי היה חסר לך רק עוד שבוע של לימודים לחידוד החומר. ואף אחת גם לא אוהבת להגיש עבודה ללקוח באיחור. ולכן כדאי פשוט להימנע מזה, להפסיק לדחות דברים, ולעשות את המשימות בזמן.

חלקי את הלימודים או העבודה לפרקים

קודם כל, מחקרים מוכיחים שלמידה למבחן ב”מנות קטנות” ולאורך זמן, יעילה פי כמה וכמה, מאשר למידה למבחן של אותה כמות שעות שנדחסת למשך זמן קצר יותר. בנוסף, הרבה יותר קל, כיף ונוח לחלק פרויקט שאת צריכה לעשות בעבודה למשך חודש, מאשר לסיים אותו בשבוע, אבל בלי לישון כמעט באותו השבוע. ולכן, חלקי את הלימודים או העבודה שלך לפרקי זמן, במקום לבצע אותם תחת עומס ולחץ בזמן קצר ודחוס.

איך לארגן את הזמן

לארגן את הזמן - סיכום

לרבות מאיתנו יש בעיה של ארגון הזמן בצורה נכונה.
לפעמים נדמה שיש לנו כל כך הרבה משימות, לימודים ועבודה – שאי אפשר לעמוד בזה.
אבל, אם תלמדי איך לארגן את החיים ואיך לארגן את הזמן שלך בצורה נכונה, יהיה לך הרבה יותר קל לעמוד בכל המשימות שלך.

אז אילו טיפים לארגון הזמן בצורה נכונה למדנו בפוסט זה?
1. ניהול יומן משימות יומי.
2. ביצוע המשימות היומיות ומעקב אחריהן.
3. להפסיק לדחות דברים.
4. לחלק את העבודה או הלימודים לכמה פרקי זמן.

יש לך טיפים נוספים? שתפי אותי בתגובות.

ואם את כבר כאן, אולי תתענייני גם בפוסטים הבאים:

איך לפתוח עסק משלך?
מה צריך כדי לפתוח בלוג?
טיפים לקידום אורגני בפייסבוק.
מדריך קידום באינסטגרם.
איך להוסיף לינק לסטורי?

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים נוספים שאולי תאהבי ...

רוצה ללמוד איך ליצור סטוריז מושלמים לאינסטגרם?

קורס עיצוב סטוריז באינסטגרם

תזיני את המייל שלך וקבלי קורס עיצוב סטוריז לאינסטגרם בחינם!